ثبت نام آزمون های بین المللی

Immiex image

آزمون TOEFL

آزمون تافل که مخفف Test of English as a Foreign Language است، یکی از آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی معتبر در جهان است، که سطح دانش زبان انگلیسی افراد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. این آزمون توسط مؤسسه ETS (دانشگاه پرینستون آمریکا) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می گردد. آزمون تافل تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته شده است. در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول از این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن، در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی یا تحصیلی استفاده نمایند.

آزمون GRE

آن دسته از کسانی که قصد ادامه تحصیل در آمریکا، کانادا و یا برخی کشورهای اروپایی را دارند، می‌بایست در جهت اخذ مدرک این آزمون اقدام نمایند. این آزمون مخفف نام (GRE) می‌باشد که توانایی تحصیلی متقاضیان در مراکز علمی معتبر سراسر دنیا را می‌سنجد. در این آزمون توانایی‌ها، معلومات در زمینه سیاسی، قدرت نتیجه‌گیری و درک متون عمومی ارزیابی می گردد. این آزمون در حال حاضر با دو شیوه کاغذی و کامپیوتری در سراسر دنیا برگزار می­‌شود.

آزمون USMLE

آن دسته از پزشکانی که مایل به ادامه تحصیل در ایالات متحده آمریکا هستند و قصد طبابت در آنجا را دارند، می‌­بایست از (USLME) تاییدیه دریافت کرده و پس از شرکت در این آزمون نمره قبولی کسب نمایند. در این آزمون توانایی پزشکان از جنبه­‌های مختلف از جمله دانش، مفاهیم و اصول مهارت‌های بیمار محور که برای مراقبت بیمار لازم است، مورد سنجش قرار می‌گیرد. این آزمون زیر نظر فدراسیون انجمن پزشکی آمریکا برگزار می­‌شود.

WES

موسسه World Education Service (WES)، سازمانی معتبر، غیر انتفاعی و بین‌المللی است که با هدف کمک به دانشجویان جهان برای رسیدن به اهداف آموزشی خود فعالیت می‌کند. اصلی‌ترین فعالیت این سازمان که در سال 1974 تاسیس شده، ارزیابی مدارک تحصیلی افراد فارغ التحصیل از مراکز آموزشی مختلف در سراسر دنیا و در شاخه‌­های مختلف می‌باشد. این سازمان با داشتن استانداردهای بین‌المللی به منظور ارزیابی انواع اعتبارنامه و مدارک تحصیلی صادر شده در سراسر دنیا کمک بزرگی به روند ارزیابی و تایید مدارک فارغ التحصیلان نموده است. ارزشیابی مدارک تحصیلی یا همان WES کانادا، مانند یک پاسپورت تحصیلی برای شما در کانادا و آمریکا می‌باشد.

آزمون CFA

آزمون تحلیل‌گر مالی خبره یا Chartered Financial Analyst یا به اختصار CFA مهم‌­ترین و معتبرترین آزمون برای فعالان حرفه­ ای بازار سرمایه پیرامون مدیریت مالی و سرمایه‌­گذاری می‌باشد. شرکت در این آزمون برای فعالان بازار سرمایه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا شخص دارنده‌ی این مدرک به عنوان یک خبره در بازار سرمایه شناخته می‌­شود. از این رو این آزمون اخیرا کانون توجه‌هات فعالان بازار سرمایه قرار گرفته و با استقبال زیادی رو به رو شده است.