مزایای اقامت امارات + همه چیز درباره معایب و مزایای زندگی در امارات

در نظر بسیاری از مردم مزایای اقامت در امارات نسبت به معایب آن برتری داشته و امارات یک کشور ایده آل برای زندگی و اقامت می‌باشد؛ اما برای رسیدن به این نتیجه باید در ابتدا شرایط زندگی در این کشور را از جنبه‌های مختلف بررسی کنید.

زندگی در هر کشور مزایا و معایبی متناسب با قوانین و فرهنگ آن کشور دارد. امارات نیز به دلیل پیشرفت بسیاری که در چندین سال اخیر در زمینه توسعه شهری و اقتصادی داشته است، مورد توجه بسیاری از مردم جهان قرار گرفته و اغلب افراد به دنبال گرفتن اقامت سه ساله امارات هستند؛ اما موضوع مهم این است که آیا افراد می‌توانند خود را با شرایط این کشور وفق دهند؟ برای پاسخگویی به این سوال باید در ابتدا با معایب و مزایای اقامت امارات آشنا شوید.

گرفتن اقامت امارات

گرفتن اقامت کشوری مانند امارات که از شهرهای مهمی از جمله دبی تشکیل شده است، می‌تواند از اهداف هر شخص ایرانی و یا خارجی باشد؛ چرا که امارات از جمله کشورهای پیشرفته بوده و سرمایه گذاری‌های کلانی بر روی زیر ساخت‌های آن انجام شده است. اقامت کشور امارات سه ساله بوده و روش اقدام به گرفتن اقامت نیز تاثیر چندانی در مدت زمان آن ندارد؛ البته تنها در اقامت تحصیلی امارات و اقامت از طریق ملک، افراد می‌توانند اقامتی 1 الی 5 ساله داشته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اقامت سه ساله امارات می‌توانید از مشاوران هلدینگ مهاجرتی GTC  کمک بگیرید.

اقامت سه ساله امارات

بررسی شرایط زندگی در امارات

امارات از جمله کشورهایی است که مردم مهاجر به این کشور هیچ گونه مشکلی در برقراری ارتباط با مردم محلی ندارند؛ چرا که اغلب مردم آن به زبان انگلیسی مسلط هستند. این کشور در حالت کلی آب و هوای بیابانی نیمه گرمسیری داشته و تابستان‌های بسیار گرمی نیز دارد. شرایط زندگی در این کشور برای افرادی که به زبان انگلیسی مسلط بوده و کار خوبی برای انجام در این کشور دارند، بسیار راحت است. تقریباً 50 درصد جمعیت این کشور را مهاجرانی از سراسر دنیا تشکیل داده‌اند که اغلب آن‌ها برای سرمایه گذاری بلند مدت به این کشور مهاجرت کرده اند.

شرایط اقامت امارات

وجود قوانین سختگیرانه در این کشور اسلامی یکی از مزایای اقامت امارات می‌باشد چرا که در چارچوب این قوانین و اجرای دقیق آن‌ها، تمامی مردم چه مهاجر و چه بومی می‌توانند از امکانات این کشور استفاده کنند. زندگی کردن در کشوری توسعه یافته همچون امارات در صورت داشتن شغلی مناسب همراه با حقوق بالا، می‌تواند آینده و زندگی راحت شما را تضمین کند؛ پس در صورتیکه حقوق خوبی داشته باشید، شرایط زندگی در تمامی شهرهای امارات برای شما راحت خواهد بود.

مزایای گرفتن اقامت امارات

مزایای اقامت در امارات

در چندین سال اخیر امارات تبدیل به قطب تجارت و گردشگری در کل جهان شده و با وجود قدمت کمی که دارد، با سایر کشورهای مدرن جهان در رقابت است. زندگی کردن در این کشور مزایای بسیار خوب و متنوعی را به دنبال دارد که همین مزایا منجر شده است تا بیش از نصف جمعیت این کشور را افراد غیر بومی و مهاجر تشکیل دهند. مزایای اقامت در امارات بسیار بوده و ما در اینجا برای آشنایی شما به معرفی چند مورد مهم از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • ثبات و رشد اقتصادی بالا
  • مدرن بودن زیرساخت های آن
  • استفاده از تکنولوژی برای داشتن زندگی راحت
  • امکان سرمایه گذاری کلان در آن همراه با سود بالا
  • معاف از پرداخت مالیات در هر زمینه
  • بالا بودن کیفیت زندگی افراد به دلیل وجود امکانات و خدمات عالی
  • وجود قوانین سختگیرانه و اجرای دقیق آن‌ها
  • پایین بودن آمار جرم و جنایت
  • داشتن امنیت بسیار بالا
  • شرایط بسیار عالی برای تحصیل در این کشور
  • امکان پیشرفت کاری و تحصیلی در این کشور

مزایای اقامت امارات تنها این موارد نبوده و بسیار زیاد هستند؛ اما همین موارد اندک نیز می‌توانند در بهتر شدن شرایط زندگی افراد موثر باشد. همه افراد دوست دارند تا در محیطی امن همراه با ثبات اقتصادی برای داشتن آینده بهتر، زندگی کنند که امارات نیز با داشتن این ویژگی‌ها تبدیل به کشوری پرطرفدار برای مهاجرت شده است. در کنار این موارد، کشوری که بتواند حداقل امکانات لازم برای داشتن زندگی راحت را برای مردمش فراهم کند، همواره جز اولویت‌های افراد مهاجر می‌باشد.

اقامت امارات با ثبت شرکت

معایب اقامت در امارات

افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، تصور نکنند که امارات کشوری بدون دغدغه و هیچ گونه عیبی است؛ چرا که در کنار تمامی مزایا، برخی معایبی نیز دارد که افراد باید قبل از اقدام به مهاجرت به امارات این موارد را در نظر داشته باشند. یکی از مهم‌ترین معایب اقامت امارات که اغلب افراد نیز از آن آگاه هستند، هزینه‌های بالای زندگی در این کشور می‌باشد.

اقامت امارات

در بهترین شهرهای امارات از جمله دبی و ابوظبی هزینه‌های روزمره بالا بوده و افراد تنها در صورتیکه کار و یا سرمایه گذاری خوبی داشته باشند، می‌توانند از عهده آن بربیایند. البته باید توجه کنید که در اغلب کشورهای مدرن و پیشرفته دنیا از قبیل آلمان، ایتالیا، آمریکا، روسیه و … هزینه‌های زندگی به دلیل وجود امکانات رفاهی و شرایط مناسب برای زندگی بالا هستند؛ پس این موضوع تنها مختص امارات نمی‌باشد. برخی از معایب کلی اقاکت امارات عبارتند از:

  • هزینه‌های بالای زندگی
  • اقامت کوتاه مدت سه ساله
  • شرایط سخت برای دریافت انواع اقامت
  • ساعات کاری زیاد در این کشور
  • سخت بودن شرایط انجام امورات اداری
  • تابستان های بسیار گرم و هوای شرجی این کشور

هزینه زندگی در امارات

بهترین شهرهای امارات برای زندگی

ابوظبی، عجمان، دبی، فجیره، رأس الخیمه، شارجه و ام القیوین شهرهای کشور امارات هستند که اغلب افراد تنها با شهر لوکس دبی آشنایی دارند. با اینکه دبی از جمله شهرهای بسیار مهم امارات است، اما می‌توان شهرهای دیگر را نیز بر اساس عوامل مختلفی بررسی کرده و به عنوان بهترین شهر امارات برای زندگی انتخاب کرد. برخی از عواملی که می‌توان بر اساس آن بهترین شهر امارات برای زندگی را تعیین کرد، عبارتند از:

  • عوامل اقتصادی
  • فرهنگ و قوانین
  • امکانات و خدمات عمومی
  • امکانات و شرایط تحصیلی
  • نحوه برخورد با مهاجرین
  •  و …

مزایای اقامت در امارات و دبی

تمامی عواملی که گفته شد، می‌توانند به عنوان معایب و یا مزایای اقامت امارات نیز تلقی شوند. توجه به این عوامل به قدری مهم است که می‌تواند در زندگی و اقامت سه ساله شما در امارات تاثیر بسزایی داشته باشد. برای اینکه بتوانید بهترین شهر امارات برای زندگی را با توجه به عوامل گفته شده انتخاب کنید، در ادامه به بررسی چند مورد از شهرهای معروف این کشور می‌پردازیم؛ پس تا انتهای مطلب با هلدینگ بین المللی GTC  همراه باشید.

دبی

شهر دبی را می‌توان از مزایای اقامت امارات دانست که به تنهایی می‌تواند هر شخص را برای گرفتن اقامت این کشور وسوسه کند. برجهای آسمان خراش و امکانات تفریحی بسیار مهیجی که در این شهر وجود دارند؛ علاوه بر مهاجر، سالانه گردشگران بسیاری را نیز به آن جذب می‌کند. در واقع دبی را می‌توان عامل اصلی رشد گردشگری در امارات دانست و اغلب افراد برای زندگی در کشور امارات، دبی را انتخاب می‌کنند. این شهر امارات به تنهایی جمعیتی حدود 3 میلیون نفر داشته و در همه نقاط آن می‌توانید استفاده از تکنولوژی برای زندگی راحت را مشاهده کنید.

اقامت امارات با خرید ملک

 ابوظبی

ابوظبی پس از دبی، دومین شهر پرجمعیت امارات می‌باشد که فضایی تلفیقی از مدرنیته و سنتی دارد. البته فراموش نکنید که ابوظبی پایتخت امارات بوده و داشتن پایتختی مدرن و توسعه یافته می‌تواند از جمله مزایای اقامت امارات باشد. اقامت در پایتخت یک کشور می‌تواند در زمینه راه اندازی و توسعه کسب و کار به افراد کمک زیادی کند.

شارجه

شارجه به مرکز فرهنگ امارات معروف بوده و برای تحصیل و زندگی از جمله بهترین شهرهای این کشور است. هزینه‌های زندگی در این شهر نسبت به سایر شهرهای پیشرفته مانند دبی و ابوظبی کمتر بوده و همین امر نیز سبب شده است تا اغلب افراد مهاجر برای زندگی در امارات، شارجه را انتخاب کنند.

اقامت تحصیلی امارات

نتیجه گیری درباره مزایای اقامت امارات

همانطور که می‌دانید زندگی در هر کشور مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد که امارات نیز جزئی از آن‌ها می‌باشد. مزایای اقامت امارات به دلیل زندگی در شهرهای مدرن و لوکس بسیار زیاد بوده و نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

 وجود ثبات اقتصادی و امکانات مدرن و پیشرفته در این کشور از جمله مزایای مهم زندگی در آن بوده و امروزه از تمامی کشورهای جهان افراد برای زندگی، تفریح، سرمایه گذاری، تحصیل و … به امارات سفر می‌کنند. شما نیز اگر به دنبال زندگی در یک کشور پیشرفته هستید، حتما به دنبال اقامت امارات باشید؛ برای اقدام به گرفتن اقامت امارات و سایر کشورها می‌توانید با مشاوران هلدینگ بین المللی GTC در ارتباط باشید.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website