اقامت سه ساله امارات

آشنایی با کشور امارات

 

اقامت سه ساله امارات دارای چه مزیت‌هایی می‌باشد؟ مدارک مورد نیاز جهت اخذ و دریافت اقامت سه ساله امارات کدامند؟ دلیل انتخاب کشور امارات برای اقامت سه ساله چیست؟

 

امارات متحده عربی یکی از زیباترین و پیشرفته‌ترین کشورهای واقع در قاره آسیا بوده و بهترین منطقه برای راه اندازی کسب و کار و تجارت می‌باشد. از مهم‌ترین مزیت‌های اقامت در این کشور می توان به وجود مالیات صفر اشاره نمود. سرمایه گذاران متعدد با هدف ثبت شرکت و کارآفرینی ، سالانه میلیون‌ها دلار در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند. به همین منظور تعداد راه اندازی کسب و کارهای بین المللی در این منطقه روز به روز در حال افزایش می‌باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار در تقاضای اقامت امارات می توان به وضعیت اقتصادی و شرایط زندگی بسیار عالی در این کشور اشاره نمود. آمار مهاجرت به امارات هر لحظه بالا می رود. در حال حاضر امارات جزو کشورهای توسعه یافته در حاشیه خلیج فارس می‌باشد.

 

اقامت سه ساله امارات یکی از پرطرفدارترین اقامت های پیش روی مهاجرین می‌باشد. امارات به عنوان قطب اصلی تجارت و سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه بوده و با قرار گرفتن در سواحل خلیج فارس، بهترین منطقه برای فعالیت تجاری شناخته می‌شود. شرکت‌های بین المللی بسیاری خواهان مهاجرت و سرمایه گذاری در این کشور هستند. به این منظور روش‌های مختلفی را برای مهاجرت و اقامت در امارات انتخاب می‌کنند. دبی پایتخت تجاری و اقتصادی امارات و از مرفه‌ترین شهرهای خاورمیانه و غرب آسیا می‌باشد.

 

کشور امارات

 

بررسی شرایط اقامت سه ساله امارات

 

اقامت سه ساله امارات در مقایسه با چندین سال پیش از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور می‌باشد. مسئولین این کشور مقررات جدیدی را در خصوص مهاجرت و اقامت امارات وضع کرده‌اند. افرادی که به دنبال اخذ اقامت امارات هستند، بایستی اطلاعاتی به روز و دقیق از نحوه اقامت و شرایط زندگی در این کشور به دست آورند. دولت امارات متحده عربی چندین برنامه ویزایی را برای مهاجرین در نظر گرفته است. ویزای کاری، ثبت شرکت، تحصیلی، سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج، تولد و … از جمله این موارد هستند.

 

 البته توجه داشته باشید که دولت امارات متحده عربی نسبت به صدور ویزا برای اتباع خارجی بسیار سخت گیرانه برخورد می‌کند، پس با توجه به این شرایط برای دریافت ویزای امارات نمی‌توان از روش‌های غیر قانونی اقدام نمود. اکثر ویزاهای صادر شده برای مهاجرین 3 سال اعتبار دارند و در این کشور چیزی به عنوان اقامت دائم وجود ندارد. به همین منظور مهاجرین باید هر چند سال یک بار جهت تمدید ویزای خود اقدام کنند.

 

برای تمدید اقامت سه ساله امارات بایستی به کنسولگری امارات مراجعه نموده و مراحل خاصی را طی کنید. تمدید ویزای امارات، مانند اقدامات اولیه‌ی دریافت ویزا کار چندان سختی نمی‌باشد. به منظور تمدید ویزای خود در کوتاه‌ترین زمان، پیشنهاد می‌شود چند ماه قبل از اتمام اعتبار ویزا، پروسه‌ی مورد نیاز برای تمدید را طی کنید. اخذ اقامت امارات با هر روشی، یک نوع اقامت موقت بوده و نمی‌توان آن را به عنوان اقامت طولانی مدت و دائم در نظر گرفت.

 

اقامت امارات

 

اقامت سه ساله امارات از طریق ثبت شرکت

 

ویزای ثبت شرکت یکی از روش های اقامت سه ساله امارات می‌باشد. در فوریه 2022 دولت امارات متحده عربی، تغییراتی را در قوانین اقامت و شهروندی این کشور به وجود آورد. به طوری که سرمایه گذاران واجد شرایط می‌توانند همراه خانواده‌هایشان تابعیت امارات را دریافت کنند. سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌هایی می‌باشد که در اولویت انتخاب شهروندان خارجی قرار می‌گیرد. این کشور در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، آلومینیوم، نفت، پتروشیمی و … به پیشرفت قابل توجهی دست یافته است و از این طریق توجه بسیاری از سرمایه گذاران به خصوص ایرانیان را به خود جلب کرده است. با وجود اینکه امارات شرایط سختی را برای مهاجرت اتباع خارجی در نظر گرفته ، مهاجرین می‌توانند با هدف اقامت 3 ساله در این کشور، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت را انتخاب کنند. اگر قصد سرمایه گذاری در کشور امارات را دارید بهتر است قبل از هر کاری، در خصوص استانداردهای سرمایه گذاری امارات اطلاعاتی به دست آورید.

 

ویزای سرمایه گذاری با فرصت اقامت سه ساله امارات، مزیت‌های بسیاری را برای سرمایه گذاران به دنبال دارد. از جمله امتیازهای اقامت از طریق ثبت شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سهولت در تمدید مجدد ویزا
  • سکونت در کشوری مرفه و ثروتمند
  • پیشرفت و رشد اقتصادی
  • داشتن ثبات اقتصادی و سیاسی
  • بهره مندی از هزینه های رایگان گمرک
  • دریافت ویزا برای اعضای خانواده

 

ثبت شرکت در امارات

 

اقامت سه ساله امارات از روش های مختلف

اقامت کشور امارات از طریق کار

 

اقامت سه ساله امارات از طریق کار یکی از بهترین روش‌های اقامت در این کشور می باشد. امارات دارای 1.7 درصد نرخ بیکاری بوده و این موضوع برای افرادی که به دنبال پیشرفت در مدت زمان کوتاه هستند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. با توجه به پایین بودن نرخ بیکاری در این کشور روز به روز تقاضا برای اقامت از طریق کار افزایش می‌یابد. برای مهاجرت کاری به این کشور باید در گام اول شرایط و توانایی‌های خود را بسنجید. همچنین شرایط تعیین شده توسط دولت امارات متحده عربی با شرایط فردی خود مقایسه کنید. از مهم‌ترین شرایط مهاجرت کار امارات می توان به سوابق تحصیلی، توانایی‌های عملی، اوضاع جسمانی، سابقه کاری، سن و … اشاره نمود. از دیگر شرایط اقامت امارات از طریق کار، می توان به دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرمای اماراتی اشاره کرد.

ویزای کاری

 

دریافت اقامت سه ساله امارات از طریق کار و استخدام در این کشور نیازمند مدرک تحصیلی دانشگاهی یا مدرک حرفه‌ای می‌باشد. براساس قوانین وضع شده در کشور امارات، کارفرمایان اماراتی زمانی می‌توانند پیشنهاد کار به فرد خارجی بفرستند که هیچ شهروند اماراتی توانایی و شرایط لازم برای انجام آن کار را نداشته باشند. با توجه به این موضوع می توان به عمق سختی مهاجرت و اقامت در این کشور خاورمیانه پی برد. کارفرما برای ارائه پیشنهاد کاری، می‌تواند به فرد مدنظر خود ایمیل بفرستد. فرد متقاضی نیز می تواند از این طریق اجازه و فرصت فعالیت در کشور امارات را به دست آورد. تمامی هزینه‌های مربوط به مراحل استخدام به عهده کارفرما بوده، و در طول 2 ماه اولیه کارفرما بایستی جهت تکمیل پرونده متقاضی از نظر معاینات پزشکی و دریافت کارت شناسایی اقدامات لازم را انجام دهد. اقامت از طریق کار یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت می‌باشد.

 

اقامت امارات با ثبت شرکت

 

اقامت کشور امارات از طریق تحصیل

 

یکی از روش‌های پرطرفدار دیگر برای دریافت اقامت سه ساله امارات، ویزای تحصیلی می‌باشد. در تاریخ 24 نوامبر 2018 امارات برای افرادی که خواهان تحصیل در این کشور بودند، یک برنامه ویزایی خاصی را وضع کرده است. ویزای تحصیلی امارات به دانشجویان خارجی این اجازه را می‌دهد تا متقاضیان فرصت حضور در امارات و اقامت به مدت 3 الی 5 ساله این کشور را به دست آورند. اقامت تحصیلی امارات یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین انواع ویزاهای ارائه شده در این کشور می‌باشد. البته توجه داشته باشید که ویزای تحصیلی عادی با ویزای طلایی تحصیلی امارات بسیار متفاوت بوده و اعتبار ویزای تحصیلی عادی یک سال می‌باشد. در حالی که مدت زمان ویزای طلایی تحصیلی امارات تا 5 سال است. شما با دریافت ویزای طلایی تحصیلی می‌توانید فرصت ادامه تحصیل در دانشگاه‌های بین المللی امارات نظیر سوربن و دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید را به دست آورید. اقامت از طریق تحصیل در امارات برای تمامی مقطع تحصیلی امکان‌پذیر می باشد.

 

محصلین با هدف کسب اقامت سه ساله امارات بایستی ویزای طلایی تحصیلی این کشور را در اولویت خود قرار دهند. به همین منظور نیاز به یک سری شرایط اختصاصی دارند. از جمله این شرایط می توان دو مورد زیر را نام برد:

 

  1. محصل باید 95 درصد نمره کامل در مقطع متوسط را دریافت کند
  2. محصل باید داری GPA بالای 3.75 را داشته باشد

 

 

اقامت کشور امارات از طریق ازدواج

 

ویزای ازدواج یکی دیگر از راه‌های دریافت اقامت امارات می‌باشد. ازدواج یک فرد با تابعیت خارجی با شهروندی که تابعیت امارات را دارد، این شرایط را فراهم می‌کند تا افراد فرصت اخذ اقامت این کشور را به دست آورند. متقاضیان در صورتی که خواهان دریافت اقامت امارات از طریق ازدواج هستند، بایستی توان مالی لازم را برای اداره زندگی در امارات داشته باشند. یکی از راه‌های اخذ اقامت امارات این است که فرد مطمئن باشد حداقل سه سال از مدت زمان ازدواج آن‌ها سپری شده است. در صورتی که ازدواج آن‌ها به طلاق ختم شود، در این صورت تابعیت اماراتی آن فرد سلب خواهد شد. از مهم‌ترین نکات در خصوص اقامت امارات از طریق ازدواج می‌توان به این مورد اشاره نمود که اگر مرد خارجی با زن اماراتی ازدواج کند، در این صورت تنها اجازه اقامت در این کشور به او داده می‌شود. افرادی که با هدف دریافت تابعیت امارات، این روش را در اولویت قرار می‌دهند، سخت در اشتباه هستند.

 

افراد بسیاری با هدف اقامت سه ساله امارات، ازدواج با اتباع اماراتی را انتخاب می‌کنند؛ با این هدف که از فرصت اقامت 3 ساله در این کشور می‌توانند بهره‌مند شده و جهت دریافت اقامت دائم اقدامات لازم را انجام دهند؛ اما اگر مرد اماراتی با زن خارجی ازدواج کند و به مدت 3 سال با یکدیگر زندگی کنند، در این صورت دولت امارات متحده عربی اقامت دائم را به زن خواهد داد، البته شرط این موضوع نیز خارج شدن از تابعیت قبلی می‌باشد.

 

اقامت کشور امارات از طریق تولد

 

اقامت سه ساله امارات از طریق تولد یکی دیگر از روش‌هایی است که اتباع خارجی می‌توانند برای اقامت در این کشور آن را در اولویت خود قرار دهند. دولت امارات متحده عربی تابعیت از طریق تولد را مجاز اعلام کرده و آن را به عنوان اصل حق خون می‌شناسد؛ البته برای دریافت تابعیت امارات از طریق تولد بایستی شرایط زیر را داشته باشید:

 

فرزند متولد شده در این کشور والدین نامعلومی داشته باشد، یا پدر و مادر فرزند متولد شده اماراتی باشند، یا پدر فرزند نامعلوم و مادرش اماراتی باشد

 

اقامت سه ساله امارات با ثبت شرکت

دریافت اقامت سه ساله امارات از طریق تولد با توجه به صحبتهای فوق امکان‌پذیر میباشد. در جهان دو نوع قانون وجود دارد که از طریق آن‌ها میتوان مشخص کرد که فرزند متولد شده تابعیت کدام کشور را می‌تواند به دست آورد. همانطور که می‌دانید هر کشوری دارای شرایط ویژه در خصوص تابعیت کودکان متولد شده در خاک خود می‌باشد. کشورهای آسیایی از دسته مناطقی محسوب می‌شوند که از اصل خون پیروی میکنند. به همین منظور زمانی یک کودک می‌تواند تابعیت امارات را به دست آورد که پدر او اماراتی باشد. در غیر این صورت اماراتی بودن مادرش الزامی می‌باشد. با توجه به شرایط استثنایی این موضوع، بهتر است برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه از طریق مشاورین مجموعه ما درخواست راهنمایی کنید. اخذ ویزای تولد امارات یکی از ساده‌ترین روش‌های اقامت در این کشور بوده و در سال‌های اخیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. داشتن شرایط لازم برای طی کردن پروسه اخذ ویزای تولد الزامی است.

شرایط اقامت سه ساله امارات با خرید ملک

 

اقامت سه ساله امارات از طریق خرید ملک و خانه در این کشور یکی دیگر از روش‌های پرطرفدار برای سرمایه گذاری می‌باشد. ویزای خرید ملک در کشور امارات، با توجه به هزینه‌های پرداختی برای خرید ملک و زمین متنوع می‌باشد. از مزیت‌های این روش می‌توان گفت که خریدار ملک در این کشور می‌تواند 3 نفر را در خرید ملک خود سهیم کند. البته برای اقامت در امارات از طریق خرید ملک بایستی یک سری نکات را در نظر داشته باشید؛ برای مثال ملک بایستی در مناطق آزاد قرار داشته و مراحل ساخت آن به پایان رسیده باشد. هم چنین باید ثابت کرد که هزینه پرداختی با وام تامین نشده و ملک خریداری شده تا 3 سال باید به فروش نرود. خرید ملک در امارات یک روش برای اقامت 3 ساله در این کشور بوده و پس از اتمام اعتبار دوره اقامتی باید جهت تمدید آن اقدام کرد.

اخذ اقامت امارات با خرید ملک

 

 

توجه داشته باشید که خرید ملک در امارات، اجازه کار در این کشور را به شما نداده و باید مجوز های دیگری را برای کار در این کشور دریافت کنید. اقامت سه ساله امارات تنها با خرید یک ملک در این کشور امکان پذیر نخواهد بود. بلکه داشتن شرایط لازم و ارائه اسناد مربوط به کنسولگری امارات از واجبات به شمار می‌رود. اقامت از طریق خرید ملک در امارات مزیت‌های بسیاری از جمله بهره‌مندی از امکانات مدرن و به روز را به دنبال دارد. از جمله شرایط لازم برای اخذ ویزای امارات از طریق خرید ملک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • سند ملک مربوطه نباید در رهن نباشد
  • خانه‌ای که پیش خرید شده و سند مالکیت ندارد، اقامت سه ساله داده نمی شود
  • اگر در سند ملک با چند نفر شریک باشید، سهم شما باید حداقل یک میلیون درهم باشد

 

خرید ملک در امارات

 

مزایای اقامت در امارات

 

بسیاری از روش‌های مهاجرت به کشور امارات به عنوان اقامت سه ساله امارات شناخته می‌شوند. همین امر باعث جذب مهاجرین بسیار از اقصی نقاط دنیا به این منطقه شده است. در سال‌های اخیر تغییرات چشمگیری در زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم امارات مشاهده می‌شود. با وجود سیاست‌های سختگیرانه، جذب سرمایه گذاران متعدد به امارات برای سرمایه گذاری روز به روز در حال افزایش می‌باشد؛ این افراد در طی زمانی که اجازه اقامت در امارات را دارند، به سرمایه‌های کلان دست پیدا می‌کنند. اما تنها نقطه منفی برای مهاجرین خارجی این است که هرگز نمی‌توانند اقامت دائم و همیشگی این سرزمین را به دست آورند. در کشور امارات مالیات برای درآمد وجود نداشته و درآمد سرمایه گذاران شامل مالیات نمی‌باشد. این موضوع برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از مهم‌ترین علل جذب ثروتمندان و سرمایه گذاران به این کشور است.

 

اقامت سه ساله امارات، مزیت‌های بسیاری برای مهاجرین خارجی به دنبال دارد. امارات کشوری امن بوده و احتمال مواجه شدن با انواع جرم‌ها و جنایات در آن بسیار پایین می‌باشد. این کشور پذیرای فرهنگ‌های مختلف مردم از سراسر جهان بوده و تنوع فرهنگی را به نمایش گذاشته است. امارات دارای جامعه ای آزاد و محیط اقتصادگرا است و از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار می‌باشد. بالا بودن استانداردهای زندگی در امارات سبب شده، لذت زندگی فوق مدرن و پیشرفته را تجربه کنید. شما می‌توانید با دریافت اقامت سه ساله امارات از فرصت‌های متعددی بهره‌مند شوید. از جمله این فرصت‌ها می توان به امکان فعالیت‌های تجاری، فرصت استفاده از خدمات درمانی، امکان فراهم شدن موقعیت شغلی، سفر به کشورهای حاشیه و … اشاره نمود.

 

مزایای اقامت در امارات

 

گرفتن اقامت سه ساله امارات

هزینه های اقامت در امارات

 

اقامت سه ساله امارات این فرصت را به شما می‌دهد تا در یکی از معتبرترین مراکز این کشور حساب بانکی افتتاح کنید. بهره مندی از نظام مالیاتی فوق العاده از جمله بهترین مزایای اقامت در این کشور می‌باشد. هزینه‌های زندگی و اقامت در امارات، با توجه به منطقه‌ای که برای زندگی در نظر گرفته اید، متفاوت می‌باشد. در ادامه لیستی از هزینه‌های اقامت در امارات را تفکیک خواهیم کرد:

 

  • هزینه اقامت ماهانه یک آپارتمان با توجه به مساحت مختلف
  • هزینه جانبی اقامت در آپارتمان از جمله شارژ برق، گاز، تلفن و …
  • هزینه‌های رفت و آمد و حمل و نقل
  • هزینه خورد و خوراک
  • هزینه‌های مربوط به اینترنت، شارژ گوشی موبایل
  • هزینه خرید لباس و پوشاک
  • هزینه‌های مربوط به بیمه و مراقبت‌های بهداشتی

 

امارات کشوری پیشرفته با امکانات توسعه یافته میباشد که از نظر سیستم حمل و نقل بسیار پیشرفت پیدا کرده است. با این وجود امکان حمل و نقل عمومی به برخی از مناطق امارات وجود ندارد، برای جابجایی به اتومبیل شخصی نیاز خواهید داشت. وجود آژانس‌های اجاره اتومبیل در امارات این فرصت را به افراد می‌دهند تا به راحتی مشکل حمل و نقل خود را برطرف کنند. افرادی که قصد مهاجرت به کشور امارات را دارند، بهتر است قبل از اقدامات لازم، از هزینه‌های زندگی در این کشور با خبر باشند. در این صورت می‌توانند بهترین روش را برای مهاجرت خود برگزینند.

 

هزینه اقامت در امارات

 

سوالات متداول درباره اقامت سه ساله امارات

 

✔️ اقامت سه ساله امارات از طریق خرید ملک با ثبت شرکت متفاوت است؟

 

اقامت از طریق سرمایه گذاری خود به روش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. خرید ملک و ثبت شرکت دو روش متفاوت برای اقامت در امارات می‌باشند. البته از نظر حقوق شهروندی تفاوتی بین این دو روش مهاجرت وجود ندارد.

 

✔️ اقامت در امارات از طریق ثبت شرکت چقدر هزینه دارد؟

 

هزینه مهاجرت و اقامت در کشور امارات از طریق ثبت شرکت با توجه به فاکتورهای مختلف، متغیر می‌باشد؛ به همین منظور برای محاسبه هزینه‌های اقامت از این طریق بایستی نوع شرکت، تعداد افراد سهام دار و موقعیت شرکت را مشخص کنید.

 

✔️ شرایط جدید اقامت در امارات چیست؟

 

در سال جدید هنوز شرایط جدید اقامت امارات به چشم نمی‌خورد. تمامی روش‌های مهاجرت به این کشور دارای شرایط سال پیش هستند که شما می‌توانید از هلدینگ بین المللی GTC اطلاعات مفیدی را در این راستا به دست آورید.

 

✔️ مدارک لازم برای اقامت در امارات کدامند؟

 

مدارک لازم با توجه به نوع اقامت درخواستی مهاجرین متفاوت می‌باشد؛ اما در حالت کلی از مهم‌ترین مدارک لازم برای اخذ اقامت امارات می‌توان به کپی گذرنامه، کارت ملی و شناسنامه، اسکن عکس پرسنلی، فرم‌های مربوط به اخذ اقامت و … اشاره کرد.

 

✔️ دریافت اقامت امارات چقدر زمان لازم دارد؟

 

مدت زمان دریافت اقامت امارات پس از ثبت درخواست مهاجرین، حدود 20 روز طول می‌کشد. البته این موضوع با توجه به شرایط فرد و تکمیل بودن مدارک ارائه شده به کنسولگری متغیر می‌باشد. در صورتی که اسناد شما ناقص باشد یا در زمان مشخص شده در کنسولگری حضور نداشته باشید، در این صورت مدت زمان دریافت اقامت امارات طولانی تر خواهد بود.

 

اقامت در کشور امارات

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Add Comment *

Name *

Email *

Website